
جواب ارشد اومد ولی اصلا اونی نیس ک الان نیازش دارم... اگ من الان توی اون مسیر شغلی ای بودم ک تو تب و تاب کنکور و انتخاب رشته درگیرش بودم و تا 90 درصدم ازش مطمئن بودم مطمئنا الان خیلی خیلی از این نتیجه ای ک گرفتم راضی و خوشحال بودم ولی الان ...... پارسال این موقع!! خودم و همه اطرافیام فک میکردیم زندگی من میفته تو وادی معلمی و تدریس و.. آموزش و پرورش!!! ولی این زندگی گشت و گشت و گشت.. و الان من...
ادامه مطلب