ای که به عشقت زنده منم / گفتی از عشقت دم نزنم
من
نتوانم
نتوانم
نتوانم
....
خداروشکر
خدارو صدهزار مرتبه شکر،
اوضاع بهتر شده.
اینجا تنها جاییه ک میتونم با خیال راحت از همه چیز حرفبزنم؛ از زندگیم :)
هرجا و پیش هرکسی یذره از زندگی دونفرمون تعریف کردم نمیدونم چی شد که بقول تتلو ( ديگه ميخوام خودم باشم......
ما را در سایت ديگه ميخوام خودم باشم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112