تااینجای زندگیم..
تواین روزام..
چندسال پیش مثلاشاید دویاسه سال پیش،اگ قراربود بشینم آیندمو نقاشی کنم هیچ هیچ این چیزی ک الان هسمو نمیکشیدم.
نمیدونم چی قراربود بکشم فقط میدونم اینی ک الانمو نمیکشیدم...
مثلاشاید تودنیام دوگانگی نمیکشیدم.
هوم اره....
دوگانگی ک این روزا عجیب درگیرش شدم....
مطمئنم تاچندسال پیش فکرشم نمیکردم....
امشب
اخرشب
ساعت1
...
هووووففففف
نمیدونم چی بایدبگم...
چیکارکنم؟
کوچیکترین وساده ترین جمله،میتونه زندگیمو زیروور کنه...
آخخخخ خدا چقد نیازت دارم...
تو این دوراهی و استرس!!!
ديگه ميخوام خودم باشم......ما را در سایت ديگه ميخوام خودم باشم... دنبال میکنید
برچسب: ازدواج موقت,ازدواج,ازدواج سفید,ازدواج موقت تهران,ازدواج به سبک ایرانی,ازدواج مجدد,ازدواج موقت اصفهان,ازدواج موقت مشهد,ازدواج قرمز,ازدواج مقدس, نویسنده: بازدید: 104