دوباره ماه من رسید.. دی!! انقد دلم حرف زدن میخاد و کلمه ها ب دادم نمیرسن!!! انگار گیر افتادم تو ی سرزمین بدون لغت!!! وای ک چقد دلم حرف زدن میخاد!!! دانشگا تموم شد.. همه چی داره تموم میشه!! من بازم دیر فهمیدم.....(.....) الکی الکی دارم بزرگ میشم! ديگه ميخوام خودم باشم......
ما را در سایت ديگه ميخوام خودم باشم... دنبال میکنید